سرویس و نگهداری آسانسور

خدمات پس از فروش ازجمله مهمترین سرویس هایی است که پس از خرید هر محصول توسط شرکت عرضه کننده ارائه می شود. آسانسور از مواردی است که در آن خدمات پس از فروش از اهمیت  بیشتری برخوردار است. واحد خدمات پس از فروش شرکت آسانسور نوین ارتفاع با برخورداری از مجرب ترین و با سابقه ترین تیم فنی و مهندسی خود اقدام به ارائه خدماتی منحصر به فردبا هدف پشتیبانی از کالاها و در جهت جلب رضایت مشتریان برای انواع آسانسور و پله برقی نموده است تا مشتریان شرکت با آرامش خیال از کلیه محصولات آسانسورنوین ارتفاع  استفاده نمایند. هم اکنون بیش از 400 دستگاه آسانسور در ایران و آسیای میانه توسط متخصصین شرکت، سرویس و نگهداری می شوند. تجربه عملی چندین ساله و کیفیت مناسب قطعات مورد استفاده در آسانسور نوین ارتفاع در خصوص سرویس و نگهداری باعث شده تا میانگین تعداد خرابی بطور چشمگیری کاهش یابد.

آسانسور نوین ارتفاع  با تدوین دستور العمل های خاص جهت انواع آسانسور ها،  آموزش پرسنل، مدیریت صحیح، کنترل و بازرسی پرسنل خدمات و ایجاد راهکارهای منطبق با علم روز جهت پاسخگویی سریع به درخواست های مشتریان خدماتی باکیفیت و در خور مشتریان ارائه مینماید. واحد سرویس و نگهداری آسانسورنوین ارتفاع  در حال حاضر با بهره گیری از 30 نفر پرسنل مجرب و آموزش دیده در حال ارائه خدمات سرویس و نگهداری می باشد.

 در آسانسورنوین ارتفاع هر مشتری پس از انعقاد قرارداد دارای یک شماره اشتراک می گردد که از طریق همان شماره اشتراک و دریافت کد امنیتی علاوه بر ارتباط مستقیم با مدیران  میتواند  کلیه سوابق  خدماتی از جمله زمانهای ارائه خدمات و فاکتور ها و گزارشات بازرسی و خرابی، گزارشات حسابداری  و سایر اطلاعات مورد نیاز را دریافت نماید گردد. 

مشتریان نوین ارتفاع  بر اساس این شماره اشتراک بصورت منطقه ای طبقه بندی شده و به این ترتیب مشترکین سرویس در هر منطقه خدمات خود را در کمترین زمان دریافت می کنند.

علاوه بر سیستم خدمات رسانی سریع خرابی مستقر در هر منطقه، سیستم سرویس نگهداری پیشگیرانه نیز به صورت منظم و ماهانه جهت هر آسانسور درتاریخ مشخص واز قبل برنامه ریزی شده کنترل می گردد. کلیه دستورالعمل های سرویس و نگهداری و فرمهای بازدید ماهیانه در اختیار بهره برداران قرار می گیرد تا مشترکین نیز در جریان چگونگی انجام خدمات قرار گیرند. همچنین کلیه آسانسور ها هر 6 ماه توسط مهندسین واحد کنترل کیفیت بازدید می گردند تا از لحاظ کیفیت عملکرد خدمات  آسانسور ها را کنترل نمایند.

در اين خصوص در راستای رفاه حال مشتریان محترم و رضایتمندی آنها  يك خط‌ ويژه به شماره 88843733 021 و 91301851 021 جهت تماس مشتريان، یک سامانه اینترنتی برای ثبت درخواست سرویس از طریق اینترنت، یک خط به شماره 88843733 021 جهت ارسال SMS  همچنین واتس به شماره 09358843733 جهت ارسال پیام دائر نموده و شبانه‌روز و در كمترين زمان ممكنه در خدمت مشتريان خود ميباشد.

سرويس‌دهي منظم مانع از آسيب واردشدن به قطعات ميگردد كه مبلغ قابل توجهي از بار مالي مشتريان را حذف مينمايد و علاوه بر آن عمر آسانسور را افزايش خواهد داد.



 

نظرات ارسال شده
فرم ارسال نظرات